Monday, June 27, 2016

5 MARKETING CRTICA #7

Nedelja 25


01 InstagRAM

Mislio sam da je ovo jeftina fora za domaće UPove. Kad ono Mark Zakerberg se poslužio velikim štampanim Instagram ramom da obeleži 500 milionitog korisnika ove mreže. I dok je svet komentarisao prelepljenu kameru i mikrofon Markovog laptopa, meni je ovo prvo upalo u oči. Sada je potpuno legitimno da se ova “fora” fura i dalje na domaćim okupljanjima :)

02 Kanska nedelja

Završena je još jedna kanska nedelja, a advertajzing industrija dobila nove Grand Prix pobednike i kampanje, ali i smernice u kom pravcu će se kretati marketing komunikacije do sledeće godine. Ono što je zanimljivo, jeste da je sam Festival sve više otvoren i za one koji ga prate samo online, pa je nama sa jeftinijim ulaznicama ponudio čak 16 vrhunskih predavanja i to live na svom YouTube kanalu, a atmosferu su prenosili i putem vrlo aktivnog Snapchat kanala. Do sledeće godine pretražujte #CannesLions po raznim mrežama, jer ima zanimljivog i korisnog sadržaja.
Link: goo.gl/uhS3pE 


03 Rode donele Kanskog lava Imagu i Jani

Bravo za kolege koje su donele prvog Kanskog lava Hrvatskoj. Za izvanredan projekat i način na koji su jednu priču iskoristili i povezali je sa brendom. Ovo je jedna od onih kampanja za koju mi je krivo što moj tim i ja nismo smislili i realizovali. Bravo još jednom!  
Link: goo.gl/9YqzVC


04  Generacija ‘96, ali ipak radio za BeotelNET

Ove godine se slave 20. rođendani. Sokovi NEXT, Telenor (20 u Crnoj Gori, 10 u Srbiji) i brend Guarana, samo su neki od slavljenika koji svoje komunikacije voze na ovoj temi. Ali primer koji je otišao u potpunu krajnost je radio reklama za Beotel Net koji tvrdi da su oni uveli internet u Srbiju pre 20 godina. Ma stvarno??? Koga to briga i da je tačno? Kakve ima veze dial-up internet (brzine potrošio sam mesečni paket) sa time da li je provajder danas u stanju da pruži pouzdan i brz internet po pristupačnoj ceni? Ne vidim nikakvu vezu, a ni relevantnost upravo opisane komunikacije, osim što je možda bitno direktoru kompanije ili marketinga. I sve dok brendovi komuniciraju ono što je bitno njima, a ne korisniku, nemaju puno šansi za opstanak na duže staze i neki značajniji udeo na tržištu.


05 Ovo neko čita!

Pre dve nedelje sam pisao o tome kako su prilično besmisleni bilbordi po gradu gde imamo vezu fudbala (lopta koja ulazi u go) i usisivača, a nedelju dana kasnije bilbordi dobijaju nalepnicu: "Usisivač + lopta gratis" :)


No comments:

Post a Comment