Plazma u aktuelnoj outdoor kampanji očigledno koristi sezonalnost i pojačani intenzitet putovanja da pokrije i ovaj aspekt životnog stila njihovih korisnika. Prilično minimalistička i zanimljiva art direkcija komunicira destinacije, a kraći, ne baš originalni slogan kampanje - Za svaki put - udopunjuje asocijaciju. Iako je svojevremeno jedna turistička agencija nosila sličan slogan, ovde u malo drugačijem kontekstu.
02 Go Pro inspirativno
Već par nedelja po gradu pogled skreću atraktivni bilbordi za Go Pro kamerice. Vrlo dinamične i inspirativne fotografije u trenucima ekstremnog adrenalina. Kampanja je naravno adaptirana sa globalnog nivoa.
03 Novi bankarski tizer
Neki od bankarskih brendova očigledno želi da nam objasni u teasing bilbord kampanji ovih dana kako je njihov bankarski rečnik nerazumljiv običnim ljudima. Što i nije nešto što nismo znali. A procedure? A razumljive i transparentne usluge i uslovi? E da, sličnu kampanju koja propituje odnos ovih institucija prema klijentima imala je Societe General banka pod sloganom "Iskreno" ako se dobro sećam. Biće dobro da ovo što komuniciraju i stvarno sprovedu u praksi.
Update: Pretpostavljam da se radi o novom regionalnom bankarskom brendu koji je nasledio Hypo banku, a ovih dana predstavljen pod imenom Addiko banka.
Update: Pretpostavljam da se radi o novom regionalnom bankarskom brendu koji je nasledio Hypo banku, a ovih dana predstavljen pod imenom Addiko banka.
04 Konačno advertajzing edukacija kakvu zaslužujemo
Od jeseni kreće prvi semestar nove stručne edukacije AcademIAA u organiziciji IAA Serbia, a zahvaljujući velikom zalaganju Jelene Ivanović. Drago mi je da mogu bar kao jedan od brojnih predavača da budem deo nečeg novog i velikog na našem tržištu. I iako možda deluje da je preveliki broj predavača na jednom mestu, verujem da ćemo uspeti da novim kolegama koji tek ulaze u svet advertajzinga prenesemo i to ogromno iskustvo i spremimo ih za ono što ih očekuje. Ili bar motivišemo da ostanu u industriji.
No comments:
Post a Comment