Nedelja 42
01 Novi UEPS logo
Bravo, bravo! Pomisliće neki da sada hvalim pomenutu organizaciju, ali lepo je što ih je konačno neko “presvukao” malo i bar vizuelno upodobio za 2016. godinu. Samo kada bi ga promenili i na sajtu. I pored svega, to ni približno nije dovoljno za relevantnost koju ovo udruženje treba da ima.
02 Jesenja regrutacija
Mislim da trenutno nema agencije koja trenutno ne traži ljude. Pa čak i Pioniri traže ljude, nekoliko koleginica/kolega. Pomisliće ljudi da je krenulo opet advertajzing industriji 😃 A ja mislim da je sve manje onih najboljih koji hoće da rade u marketingu. Sa druge strane, neki oglasi su mi "toliko dobri” i relevantni mojoj tetki npr. da razmišljam koga ciljaju njima, uh bre...
03 Samo obična 7-ica
Za mts novi flagship model kompanije Apple je budućnost. Dok se i globalni tech portali slažu da iPhone 7 nije ništa revolucionarno i da je prilično razaočaravajuć budući da stiže od kompanije od koje očekujemo inovacije, Mobilna telefonija Srbije u svojih digitalnim oglasnim rešenjima hoće da nam kaže da je to budućnost. Koju možemo čak danas da kupimo (ovo čak bolje zvuči od njihove poruke 😃 )
04 Svi na istoj strani
Prošle nedelje sam zajedno sa koleginicama i kolegama učestvovao na Kaktus debati o integrisanim komunikacijama u Srbiji. I bilo je tu zajedničkih i oprečnih stavova, ali ono što mi je utisak jeste međusobna empatija koju sam osetio na relacijai Klijenti-Agencije, kao i spremnost klijenata da pomeraju stvari dalje. Nadam se da se nisam prevario...
No comments:
Post a Comment